PIMESTIC: Aplica tecnologia i millora el teu negoci

Al nostre blog ja us hem parlat de PIMESTIC

De les seves jornades de divulgació, d’alguna dels seus instruments com EinesTIC o bé les seves interessants guies d’empresa per aprendre a aplicar les noves tecnologies al món de la petita empresa.

Aquí us deixem un vídeo promocional que us explicarà aquest pla d’actuació de la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació (STSI) i ACC1Ó CIDEMCOPCA a fi de promoure les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l’empresa catalana.

L’objectiu final del pla, que es desenvoluparà en el període 2007-2010, és la millora de la competitivitat de les empreses catalanes mitjançant la introducció i la utilització eficient de les TIC.

.

Es tracta d’explicar els avantatges i ajudar a implantar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el negoci a través d’exemples reals, per tal que els receptors puguin analitzar els plantejaments a la seva pròpia activitat.
.
En definitiva, saber com pots millorar la teva empresa amb les TIC:
– Els avantatges d’implantar les TIC a l’empresa.
– El nou servei d’orientació de les pimes en l’ús de les tecnologies digitals.
– Els ajuts i les vies de finançament de les quals es poden beneficiar les empreses per poder ser més competitives.
.
Aquí www.santfeliu.cat/online/innova trobareu enllaços d’interès que us permetran conèixer diversos casos d’èxit de micro i petites i mitjanes empreses que han apostat per les TIC i els beneficis que han obtingut: millora del procés de compres, ampliació i fidelització de clients, optimització de processos interns, etc.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.