El 70% de la població consumeix continguts digitals

La indústria de continguts digitals a Espanya està vivint un important creixement, així ho avalen les dades de l’Informe Anual de los contenidos digitales en Espanya 2009, elaborat per l’Observatori Nacional de les Telecomunicacions i la Societat de la Informació, ONTSI, que dóna a conèixer dades que denoten la bona salut en el sector, com que:

  • 70% de la població consumeix continguts digitals.
  • Espanya s’ha consolidat com el quart país europeu més important de venda de videojocs.
  • Està en una posició privilegiada en el procés de transició a la TDT respecte a països del seu entorn, com Itàlia o França, o que
  • 30 dels més de 250 milions d’euros que va generar el mercat de la música, van correspondre a les vendes de descàrregues per Internet i mòbil.
  • A més, l’ús de les xarxes socials està cada vegada més estès entre els internautes.

Més informació

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.