LA DADA: Sector TIC

Avui farem una ullada ràpida al sector TIC…

Ah! I recordeu que la innovació no únicament té a veure amb les TIC o Internet, tot i que les eines de gestió de la informació i la comunicació ens ajuden a generar coneixement i creativitat.
.

El Sector TIC el conformen totes les empreses dedicades a satisfer la demanda generada per la societat de la informació, que engloben els àmbits de l’electrònica, els sistemes d’informació o informàtica, les telecomunicacions i els audiovisuals.

El sector de les TIC suposa ja un 6% del producte interior brut que es genera a la Unió Europea i dóna feina a més de 12 milions de persones en el conjunt de països de la Unió.

Ja sabeu que al Compremasantfeliu.cat podeu consultar una relació d’activitats comercials locals relacionades amb les TIC:
.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.